Založ si blog

Vymývanie mozgov!

Je tomu už rok a pol od kedy som sa začal aktívne zaoberať komunálnou politikou. Od tej chvíle na mňa útočili rôzni občania nášho mesta a dávali ma do súvisu kde s kým a pokračuje to až  do dnešných dní. No najviac ma štve keď na mňa útočia bývalí kolegovia z PZ, kinder poslanci MsZ a primátor mesta Humenné.

Preto som sa rozhodol, že už je čas k tomu niečo napísať.

Po nežnej revolúcií som sa stal štátnym zamestnancom a nastúpil som k policajtom PZ SR. V tých najťažších časoch keď k moci prišli mečiarovci na čele s Mečiarom, som bol silno proti týmto ľudom a ich politike. Na policajnom oddelení som sa ako jediný hrdo hlásil k vtedajšej pravicovej opozícii. Preto keď poradca, bývalého nebohého prezidenta Michala Kováča, prišiel víkendovať so svojou manželkou na lesnícku chatu krosna, okr. Humenné, tak som ako bol jediný poverený strážiť to opozičné indivídum, nakoľko aj v polícii boli v tej dobe všetci mečiarovci a väčšina sa na nebohého prezidenta Kováča a jeho tím, pozerala pohŕdavo. Potom prišla k moci pravica pod vedením SDKÚ a všetci sme verili, že sa veci začnú konečne meniť k lepšiemu. Aj ja som tomu veľmi veril. Bohužiaľ až taká lepšia zmena ako som dúfal, neprišla. Po čase tento pravicový zlepenec vystriedala strana SMER-SD. Vystriedala ho preto, lebo ľudia už nemohli pozerať akú špinu a cigánstvo ktoré stvárala pravica vo vláde aj so stranou KDH. Došlo k masívnemu rozpredávaniu štátneho majetku, prišli neskutočné kauzy a bohužiaľ po príchode SDKÚ k moci, sa ľudom na Slovensku, začalo žiť horšie. Nútili nás uťahovať si opasky.  Ja ako mladý človek a policajt som to zo začiatku chápal a bral som to. Bohužiaľ všetky sociálny výhody pre občanov začali škrtiť. Najhoršie dopadli ľudia na invalidných dôchodkoch. Moji ženatí kolegovia ak chceli prežiť tak začali svoje manželky posielať za prácou do Rakúska. Platy v PZ SR boli mizerne. Ministri vnútra z SDKÚ a KDH ďalej pokračovali v ničení PZ zboru po nešťastnom ministrovi z HZDS. Táto devastácia zboru bola neskutočná. V tých časoch sa na zápisnice z vypočúvania používali staré tlačiva ešte z čias socializmu. Na jednej strane preškrtnuté predtlačené tlačivo a na druhej výpoveď. Používali sme staré písacie stroje a staré auta. Na celodennú službu sme dostavali limit na benzín a to 20 l.  Bohužiaľ pre mňa a väčšinu kolegov to bola strašná doba.

Po rokoch ich pravicového vládnutia ako som už spomenul, tento zlepenec vystriedala strana SMER-SD. Priznám sa, že v posledných voľbách pred príchodom strany Smer, som dal hlas strane OĽaNO. Bol to hlas skôr zo zúfalstva ako z logiky.  Predtým som ho vždy dával SDK, SDKÚ a SaS. SaS ma sklamala, nakoľko na ľudí zabudla a pozerala len na biznismenov. Celý život som bol orientovaný pravicovo. Lenže po príchode strany SMER-SD sa v policajnom zbore začalo veľa meniť k lepšiemu. Policajtom začali stúpať platy. Začali dostavať nové a oveľa kvalitnejšie auta, motorky a oblečenie. A v neposlednom rade ak ste išli do výsluhového dôchodku, ten sa začal prepočítavať po novom. Odmena výsluhového dôchodku neúrekom narástla. Taktiež ste dostali tučné odchodné a za toto odchodné ste si mohli ísť rovno kúpiť úplne nové auto. To aj veľa kolegov spravilo. Preto mi je ľúto, že  veľa z nich dnes pľuje na stranu SMER-SD. Pritom dnes môžu na výsluhových dôchodkoch žiť luxusný a pohodlný život. Paradoxne som od týchto kolegov očakával, že si budú pamätať časy ako sa im viedlo za SDKÚ. Strana SMER-SD umožnila invalidným dôchodcom a taktiež starobným dôchodcom žiť trošku dôstojnejší život. Každá matka si na materskej dovolenke polepší minimálne o sumu 100 eur.

Ešte v posledných komunálnych voľbách som bol silno pravicovo orientovaný. Bohužiaľ, ale pre mňa  chvála Bohu, som nedostal dostatočný počet hlasov na poslanca mestského zastupiteľstva a tak som sa nestal poslancom. V Humennom vyhral pravicový zlepenec. Veľmi málo ľudí si uvedomuje aké katastrofálne následky to pre nás všetkých bude mať! Tento zlepenec za skoro 8 mesiacov vládnutia do Humenného nepriniesol žiadnu zmenu. Skôr to všetko ide dole vodou. Ja ako občan som začal poukazovať na rôzne pochybenia a na miesto argumentov na mňa ako samotný primátor Meričko, tak aj dvaja neschopní kinder poslanci Ruščanský a Šudík začali špinavo útočiť a poukazovať, že som skrachovaný kandidát na poslanca. Zapredanec p. Vaľovej a robím špinavú prácu pre stranu SMER-SD. Ja som už niekoľkokrát napísal, že s p. Vaľovou som sa nikdy nestretol a ani ju nepoznám. Uvedomujem si, že toto je štvavá kampaň liberálnej pravice na Slovensku a prázdni ľudia, ktorí roky sedia v politike sa zrazu zobudili a tvrdia o sebe, že sú novou záchranou. Do dnes tieto osoby pre spoločnosť nič nedokázali urobiť, len ožobráčili tento národ.  Mne ako momentálne osobe živiacej sa podnikaním, veľmi vyhovuje, že príde pravica k moci, lebo zníži dane a ja konečne budem môcť lepšie žiť. No zároveň ako rodič a človek ktorý sa už blíži do veku, kde musí pozerať aj na zadné vrátka, si uvedomujem, že nemôže prísť k moci tento pravicový zlepenec, nakoľko nás prípraví o väčšinu a ak nie tak o všetky sociálne výhody.

Aj v mestách Bratislava, Nitra a Košice ľudia verili v pravicovo liberálnu zmenu, ktorú volili v komunálnych voľbách. Bohužiaľ každý deň sa poukazuje na neschopnosť nových politikov a očakávaná  zmena neprišla a ani nepríde.

K moci sa dostávajú akurát tak oligarchovia, ktorí nemôžu verejne vystupovať a sú skrytí za názvami novovzniknutých liberálnych strán.

Zamyslite sa, aký mediálny tlak na nás pôsobí z rádií, televízie, novín a sociálnych sieti. Vystupujú a medializujú len troch hlavných predstaviteľov takzvanej novej generácie politikov.

 

Vymývanie mozgov!Je tomu už rok a pol od kedy som sa začal aktívne zaoberať komunálnou politikou. Od tej chvíle na mňa…

Uverejnil používateľ Ľubomír Gergeľ Štvrtok 11. júla 2019

Kníhkupectva a olízaný prst

30.11.2021

Keby sprostosť nadnášala, tak nielen naši vládni poslanci, ale aj poniektorí občania, by už z tejto planéty dávno odleteli. Dostal sa mi do rúk jeden príspevok pána, ktorého zdieľal kinder poslanec NR SR. Ich mená nebudem písať, lebo blbý a blbší by pri nich vyzneli ako géniovia. Takže mládež, je jedno či ste rodičmi alebo nie, ale len hlupák schvaľuje [...]

Očkovanie vo Švajčiarsku.

19.11.2021

Priatelia, na proteste 17.11.2021 v Humennom za mnou prišla pani, ktorá pochádza z nášho mesta, ale žije vo Švajčiarsku. Povedala mi zaujímavú vec, tam sa tiež očkuje, ale predtým ako vám pichnú vakcínu na kovid, najskôr Vám odoberú krv na vyšetrenie. Toto vyšetrenie trvá zhruba dva týždne a keď je všetko v poriadku, tak Vás zaočkujú. Jej syna odmietli, lebo nemal [...]

17. november 2021 – protest Humenné

18.11.2021

Toto nebola akcia žiadnej politickej strany ale nespokojných občanov nášho mesta!!! Priatelia, najskôr Vám chcem srdečne poďakovať, že ste sa prišli spolu s nami poprechádzať po námestí v Humennom, aby sme si spoločne pripomenuli udalostí zo 17.novembra 1989. Dnes je tomu presne 32 rokov, keď československý národ povstal, aby zo seba zhodil okovy a jarmo útlaku, ktoré na [...]

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

kravy

Kmeň vtáčej chrípky H5N1 detegovali aj v kravskom mlieku, upozornila WHO

19.04.2024 17:46

Nateraz nie je známe, ako dlho môže vírus v mlieku prežiť.

SR Požiar Osada Stropkov Situácia Mimoriadna POX

Polícia začala v súvislosti s požiarom v Stropkove trestné stíhanie

19.04.2024 17:17

Po požiari, ktorý zničil deväť obydlí, ostalo bez strechy nad hlavou 49 tamojších obyvateľov, z nich 29 detí.

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30, aktualizované: 17:35

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 37
Celková čítanosť: 206992x
Priemerná čítanosť článkov: 5594x

Autor blogu

Kategórie