Založ si blog

COVID-19 verzus Chrípka! !!

 

Bol som so synom u krčného lekára v Humennom, nakoľko syna bolelo uško. Tento lekár je môj dlhoročný priateľ tak sme sa spoločne rozprávali nielen o podnikaní ale zabŕdli sme aj do témy koronavírus. Bol som prekvapený, že na COVID-19 ma úplne identický názor ako ja neodborník a laik. Očakával som, že bude oponovať mojím domnelím tvrdeniam a bude poukazovať na lekárske a vedecké fakty. Zhodli sme sa na tom, že on sa do dnešného dňa s takýmto pacientom v svojej ordinácii nestretol a zároveň aj podľa neho, niečo s týmto vírusom nie je v poriadku. Upozornil ma na to, že vírus sa sústavným prenášaním z osoby na osobu oslabuje a preto už pre nás ľudí nie je nebezpečný.
Podľa jeho názoru je pre nás oveľa nebezpečnejšia CHRÍPKA a tohto roku prichádza zvlášť ťažká forma tejto chrípky, no nikde sa nestretol, aby vláda alebo hoci kto iní proti nej robili nejaké opatrenia. Osobne si myslí, že na chrípku v tomto roku ZOMRIE veľa ľudí!!!
Takže priatelia, odporúčam posilniť imunitu a prestať sa báť vládou vymysleného a takisto nimi podporovaného strašiaka COVID-19. Táto choroba slúži len na naše zotročenie a týmto spôsobom nás pripravujú o našu ľudskú dôstojnosť!

COVID-19 verzus CHRÍPKA!!!Bol som so synom u krčného lekára v Humennom, nakoľko syna bolelo uško. Tento lekár je môj…

Uverejnil používateľ Ľubomír Gergeľ Streda 9. septembra 2020

Kníhkupectva a olízaný prst

30.11.2021

Keby sprostosť nadnášala, tak nielen naši vládni poslanci, ale aj poniektorí občania, by už z tejto planéty dávno odleteli. Dostal sa mi do rúk jeden príspevok pána, ktorého zdieľal kinder poslanec NR SR. Ich mená nebudem písať, lebo blbý a blbší by pri nich vyzneli ako géniovia. Takže mládež, je jedno či ste rodičmi alebo nie, ale len hlupák schvaľuje [...]

Očkovanie vo Švajčiarsku.

19.11.2021

Priatelia, na proteste 17.11.2021 v Humennom za mnou prišla pani, ktorá pochádza z nášho mesta, ale žije vo Švajčiarsku. Povedala mi zaujímavú vec, tam sa tiež očkuje, ale predtým ako vám pichnú vakcínu na kovid, najskôr Vám odoberú krv na vyšetrenie. Toto vyšetrenie trvá zhruba dva týždne a keď je všetko v poriadku, tak Vás zaočkujú. Jej syna odmietli, lebo nemal [...]

17. november 2021 – protest Humenné

18.11.2021

Toto nebola akcia žiadnej politickej strany ale nespokojných občanov nášho mesta!!! Priatelia, najskôr Vám chcem srdečne poďakovať, že ste sa prišli spolu s nami poprechádzať po námestí v Humennom, aby sme si spoločne pripomenuli udalostí zo 17.novembra 1989. Dnes je tomu presne 32 rokov, keď československý národ povstal, aby zo seba zhodil okovy a jarmo útlaku, ktoré na [...]

SIS / Slovenská informačná služba /

Slovensko dostáva už len filtrované informácie od tajných služieb, tvrdí Galko. Gašpar to označil za hoax

25.04.2024 16:16

Poslanec Tibor Gašpar dodal, že výmeny informácií na úrovni spravodajských služieb nie sú verejné veci.

harvey Weinstein

Súd zrušil odsúdenie Weinsteina za sexuálne delikty, začne sa nový proces

25.04.2024 16:02, aktualizované: 16:09

Na slobodu sa 72-ročný Weinstein podľa CNN nedostane.

bielorusko, cvičenia

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

25.04.2024 15:58

Takéto vyhlásenia je možné pokladať za neustálu nepriateľskú provokáciu a informačný útok proti nám, ktoré nemajú nič spoločné s realitou, tvrdí Litva.

Drucker, Kažimír, Bodis

Rezort školstva sa spája s inovatívnym projektom FinQ. Cieľom spolupráce je zlepšiť finančnú gramotnosť žiakov

25.04.2024 15:51

Ide o súčasť širšieho úsilia podporiť inovácie vo vzdelávaní na základných i stredných školách.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 37
Celková čítanosť: 207124x
Priemerná čítanosť článkov: 5598x

Autor blogu

Kategórie