Založ si blog

Útok kandidujúceho poslanca na moju osobu!

Nejaký niktoš z Humenného kandidujúci za OĽaNO, ktorého šéf je usvedčený z trestného činu, sa púšťa do špinenia mojej osoby na svoje FB stránke.
Takže toto je odkaz pre toho mládenca!

Keďže som vedel, že odp.d ako ty ma začne pred voľbami napádať, tak pre toto som si ponechal doklady o platbe za letáky a roznose letákov Slovenskou Poštou. Dokonca na Pošte aby Ti rozniesli letáky musíš predložiť OP. Ty to asi nepoznáš, lebo ty robíš všetko cez niekoho.
Bol by som rád ak by si humenčanom vysvetlil, ako si s kamošom v predvolebnom komunálnom ošiali sľúbil karanténu stanicu a útulok pre psov v jednom. Zneužili ste 40.000 eur daňových poplatníkov, no stanica ani po 14. januári 2020, kedy malo dôjsť k jej kolaudácii, nebola spustená do prevádzky. K prevádzke vedie zablatený prístup, takže bez gumákov sa tam nedostaneš a na stene nevisí žiadna oznamovacia tabuľa, žiadne informácie, žiadne kontaktné údaje a doba prevádzky, ale visí tam kamerový systém.

Tiež by som bol rád aby si ľudom vysvetlil, odkiaľ si pred komunálnymi voľbami nabral peniaze na tak masívnu reklamu v meste. Reklamu si mal na bilbordoch, vytrínach po celom meste plus letáky do schránok, tiež v celom meste. Keď si to ľudia zrátajú, tak si do toho vrazil tisícky eur.
Ja celý život pracujem, ale takúto sumu by som si nikdy nedovolil vyplatiť z rodinného rozpočtu.

Apropo, s ľuďmi sa stretávam častejšie ako si človek ako ty môže myslieť.

Ja len dúfam, že takého človeka v parlamentných voľbách z Humenného nepodporí nikto. Ešte si nezačal žiť a už si, ako som už spomenul, zneužil 40.000 eur.
Čo spravíš až budeš v parlamente?

Preto prosím občanov aby si v týchto parlamentných voľbách naozaj dali pozor, komu v skutočnosti dajú svoj hlas.

Ešte ťa upozorňujem, že útočíš na osobu, ktorá nie je v žiadnej politickej strane a nemá žiadne politické krytie. Taktiež som nezneužil žiadne finančné prostriedky a nelietam v žiadnom škandále!

Bohužiaľ o tebe sa to už povedať nedá. Na svoj vek si priskoro začal so špinavými praktikami!!!

Takže ako politik si len obyčajný „ODP.D“, ktorý v svojom úbohom živote vie iba klamať!!! Iné si sa do dnes nenaučil!!! A ja sa bojím, že toto je vlastne všetko čo si kedy dokázal.

Šudík ja Ťa voliť NEBUDEM a verím, že nikto nezakrúžkuje tvoje meno na kandidátnej listine. No dúfam, že ľudia ani takúto stranu nepodporia. Je to strana plná trápnych a smiešnych ľudí a nie skúsených odborníkov!

A Ty, ešte raz zdôrazňujem, v tejto strane predstavuješ iba „ODP.D“!!!

 

P.s.: Nezabúdajme, že tvoj ujo, ktorý ťa zamestnával dlží mestu na daní 5000 eur.

 

Prosím všetkých čitateľov aby prešli s čítaním na FB stránku, nakoľko doplňujúce informácie k tomuto pánovi sú v mnou publikovaných správach.

 

Útok kandidujúceho poslanca na moju osobu!Nejaký niktoš z Humenného kandidujúci za OĽaNO, ktorého šéf je usvedčený z…

Uverejnil používateľ Ľubomír Gergeľ Sobota 22. februára 2020

Kníhkupectva a olízaný prst

30.11.2021

Keby sprostosť nadnášala, tak nielen naši vládni poslanci, ale aj poniektorí občania, by už z tejto planéty dávno odleteli. Dostal sa mi do rúk jeden príspevok pána, ktorého zdieľal kinder poslanec NR SR. Ich mená nebudem písať, lebo blbý a blbší by pri nich vyzneli ako géniovia. Takže mládež, je jedno či ste rodičmi alebo nie, ale len hlupák schvaľuje [...]

Očkovanie vo Švajčiarsku.

19.11.2021

Priatelia, na proteste 17.11.2021 v Humennom za mnou prišla pani, ktorá pochádza z nášho mesta, ale žije vo Švajčiarsku. Povedala mi zaujímavú vec, tam sa tiež očkuje, ale predtým ako vám pichnú vakcínu na kovid, najskôr Vám odoberú krv na vyšetrenie. Toto vyšetrenie trvá zhruba dva týždne a keď je všetko v poriadku, tak Vás zaočkujú. Jej syna odmietli, lebo nemal [...]

17. november 2021 – protest Humenné

18.11.2021

Toto nebola akcia žiadnej politickej strany ale nespokojných občanov nášho mesta!!! Priatelia, najskôr Vám chcem srdečne poďakovať, že ste sa prišli spolu s nami poprechádzať po námestí v Humennom, aby sme si spoločne pripomenuli udalostí zo 17.novembra 1989. Dnes je tomu presne 32 rokov, keď československý národ povstal, aby zo seba zhodil okovy a jarmo útlaku, ktoré na [...]

Matúš Šutaj Eštok, Vianoce, hasiči, policajti, Štedrý deň

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenam

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 37
Celková čítanosť: 207113x
Priemerná čítanosť článkov: 5598x

Autor blogu

Kategórie