Založ si blog

Primátorské urážky! !!

Vážení občania drahého mesta Humenné. Keďže primátor Miloš Meričko sa o mne takto pekne a milo vyjadril, tak som sa rozhodol na jeho tému reagovať.
Ako sám na nedávnom pánskom mestskom plese v Humennom sa vyjadroval, že chce spájať všetkých Humenčanov „srdcom“ a nemieni polarizovať spoločnosť a urážať. Veru dlho jeho slova nebrali vážnosť, hneď na druhý deň po plese sa zo ctihodného primátora Humenného Miloša Merička stal vulgárny človek, ktorý v plnom priehrští chrlí urážky.
Miloš Meričko, veľmi rád ti pripomeniem posledných 20 rokov z nášho spoločného (vtedy ešte priateľského) života. Pamätám na časy, keď si prežil vážnu a ťažkú dopravnú nehodu. Chodil som za tebou do nemocnice v Humennom skoro každý deň. Zo začiatku bol problém, lebo si nevedel ani kto som. No stále sme sa rozprávali a mňa tešilo, že sa ti zdravie regeneruje a pamäť vracia. Časom si ma už vyčkával a stále si mi pripomínal, že okrem mňa a rodiny k tebe nikto nechodí. Vtedy si sa mi aj prvýkrát priznal, že máš v manželstve krízu. Ja som ti vravel, neboj sa, aj toto dáš. Pamätám časy keď ta Mikuláš Dzurinda vyhodil z SDKÚ. Vtedy si ostal bez práce a zrazu aj úplne všetkých priateľov. Jediný kto ti ostal som bol ja, ja Ľubomír Gergeľ. Takže zas si chodil ku mne plakať ako ťa všetci zneužili a vyhodili. No a zas si ma utvrdzoval, že jediný kto ti ostal som iba ja. Nejaký čas preletel a teba zamestnali na MsÚ. Tešil si sa, že Kostilník ti pomohol k práci, nakoľko si bol dlho bez príjmu. No bohužiaľ keď Kostilník prehral voľby aj ty si odišiel z úradu a zas si bol dlho bez práce. A aby si sa nenechal úplne zahanbiť tak si si otvoril živnosť nakoľko si sa rozhodol, že pôjdeš smerom v podnikaní ako ja. Lenže tvoje podnikanie tak ako aj moje zo začiatku úplne nešlo. Preto si písal rôzne športové články do novín, písal seminárne práce pre študentov za 50 € a robil všetko možne a nemožne. Chvála bohu sa ti podarilo dostáť aj za poslanca MsÚ v Humennom a ak sa dobre pamätáš, tak zas si za mnou chodil plákať, že ta harpya „Vaľová“ si znížila plat na minimum a tebe sa neoplatí ani toho poslanca robiť. Bol si z toho veľmi sklamaný. Aby si aspoň nejako mohol uživiť seba a rodinu tak si odišiel na nejaký čas pracovať do Poľska. No dlho si tam nevydržal a vrátil si sa. Tu keby ti v tom čase Andrej Vaľo nepodal pomocnú ruku a nezamestnal ťa, tak si myslím, že by si nemal na ani na chleba. Lenže ja som ťa po celý ten čas bral ako priateľa. Vnukol som ti myšlienku, že keď vieš robiť euro projekty, aby si sa venoval tomuto smeru a podnikal v tomto biznise. Tu myšlienku som ti vnukol na jednej z nespočetných káv, na ktoré si ku mne chodieval. Bohužiaľ ja som u teba bol asi len na 3-och kávach. No ani jednu kávu som ti nevytkol a ani som ti nevytkol, že si si prišiel ku mne dať vytlačiť seminárne práce pre študentov, lebo si to obhajoval, že momentálne nemáš peniaze buď na papier, alebo toner, alebo na neviem čo…
Vždy som ťa bral ako priateľa a snažil som sa ťa aj chrániť pred niektorými tvojimi, našimi spoločnými priateľmi. Keď si bol dole, bol si pri mne. No keď si bol hore, bol si pri iných. Vtedy si ma vlastne nikdy nepotreboval. Keď tak nad tým teraz rozmýšľam „ zvláštne to tvoje správanie je“.
Ja som ti ostal verný aj v predvolebnom bojí, keď o tebe šírili klamstva ako sa nestaráš o svojho postihnutého syna, tak som bol medzi prvými ak nie prvý kto na takúto nehanebnosť reagoval a čistil som tvoje meno a upozorňoval, že tu niekto na tvoju osobu poriadne klame a špiní nakoľko chlapca máš zdravého.
Bohužiaľ tvoj „ZLEPENEC“ už taký ku mne nebol. Dokonca ani ty. Z vašej strany na mňa prichádzali urážky a ty si sa ma ani raz nezastal.
Miloš v politike sa pohybuješ celý život, ja som skutočnú politiku skúsil pol roka pred voľbami. Takže ak mi niekto ako ty napíše, že som „SKRACHOVANEC“, tak sa ma to fakt veľmi dotkne a uráža ma to. Nezabúdaj, že matematika nepustí, ak by ste neukecali so zlepencom Ivan Hopta, ktorého neskôr tvoji kinderkovia začali špiniť a urážať, tak tvoj politicky výtlak by bol približne o 2500 ľudí slabší. Keby ste neukecali KDH aby nepostavilo svojho kandidáta a ak by sa nevzdal v tvoj prospech aj @Peter Pipak, tak by tam dnes sedel niekto iný.
Takže si to zhrnieme, tvoj politicky kapitál po 20 rokoch fungovania v politike je niekde na úrovni 2000 hlasov. Tento počet hlasov z teba robí „PRIMÁTORSKÉHO SKRACHOVANCA“. To znamená, že ak by namiesto teba nominovali v zlepenci hocikoho iného, tak ten stále vyhrá voľby. Bohužiaľ aj v roku 2014 si sa do zastupiteľstvá dostal s najmenším počtom hlasov 754.
Ja som od prvej chvíle po voľbách a po prebratí úradu tvojou osobou a zlepencom poukazoval aj na nepravosti, ktoré si ako novy primátor začal buď vedome alebo nevedome páchať. No namiesto toho aby si sa opravil a zobudil, tak ti sláva stúpla do hlavy a ty si si nič z mojich upozornení nezobral k srdcu. Najhoršie na tom je, že konáš horšie ako tvoja predchodkyňa, ktorú tak silno každý z Vás kritizuje.
Taktiež ešte upozorním všetkých občanov čo budú čítať až do konca, že ja sa poctivo živým pracou od svojich 17 rokov života. Do dnešného dňa som nebol na úrade prace evidovaný ako nezamestnaný. Nepíjaval som po baroch drahé koňačiky a nefajčil drahé cigaretky. Preto si dnes môžem dovoliť nekresťanskú reklamu na Facebooku za 1 euro na deň. Bohužiaľ mne nesponzoruje súkromnú stránku mesto. Taktiež ma nepropagujú žiadne súkromne média, tak musím využiť jedinú legálnu cestu a zaplatiť si reklamu z mojich peniazi.
Na úplný zaver ešte napíšem, že ty Miloš Meričko, si zdehonestoval oficiálne stránky mesta Humenné a všetko čo sa deje v našom meste publikuješ len na svojom súkromnom profile.
P.s.: Týmto vyzývam ex primátorku pani Jana Vaľová, či podpísala a vysúťažila Rakúsku firmu ktorá má stavať v Humennom bytový dom na Sídlisku pod Sokolejom. Keďže verejná súťaž je datovaná na január 2018 a podpísaná vo februári 2019. Pričom nové zastupiteľstvo túto investíciu schválilo.

Zároveň prosím všetkých priateľov a sympatizantov, aby tento príspevok „ZDIEĽALI“.

PRIMÁTORSKÉ URÁŽKY!!!Vážení občania drahého mesta Humenné. Keďže primátor Miloš Meričko sa o mne takto pekne a milo…

Uverejnil používateľ Ľubomír Gergeľ Pondelok 11. februára 2019

Kníhkupectva a olízaný prst

30.11.2021

Keby sprostosť nadnášala, tak nielen naši vládni poslanci, ale aj poniektorí občania, by už z tejto planéty dávno odleteli. Dostal sa mi do rúk jeden príspevok pána, ktorého zdieľal kinder poslanec NR SR. Ich mená nebudem písať, lebo blbý a blbší by pri nich vyzneli ako géniovia. Takže mládež, je jedno či ste rodičmi alebo nie, ale len hlupák schvaľuje [...]

Očkovanie vo Švajčiarsku.

19.11.2021

Priatelia, na proteste 17.11.2021 v Humennom za mnou prišla pani, ktorá pochádza z nášho mesta, ale žije vo Švajčiarsku. Povedala mi zaujímavú vec, tam sa tiež očkuje, ale predtým ako vám pichnú vakcínu na kovid, najskôr Vám odoberú krv na vyšetrenie. Toto vyšetrenie trvá zhruba dva týždne a keď je všetko v poriadku, tak Vás zaočkujú. Jej syna odmietli, lebo nemal [...]

17. november 2021 – protest Humenné

18.11.2021

Toto nebola akcia žiadnej politickej strany ale nespokojných občanov nášho mesta!!! Priatelia, najskôr Vám chcem srdečne poďakovať, že ste sa prišli spolu s nami poprechádzať po námestí v Humennom, aby sme si spoločne pripomenuli udalostí zo 17.novembra 1989. Dnes je tomu presne 32 rokov, keď československý národ povstal, aby zo seba zhodil okovy a jarmo útlaku, ktoré na [...]

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany Wladyslaw Kosiniak-Kamysz.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 37
Celková čítanosť: 207115x
Priemerná čítanosť článkov: 5598x

Autor blogu

Kategórie