Matovičova obhajoba!

24. júla 2020, lubo343, Nezaradené
Tento článok som nechcel písať, ale nakoniec som sa rozhodol, že ho predsa len zverejním.
     Trocha som si sadol za počítač a vypočul som si Matovičovu obhajobu pri jeho odvolávaní. Po asi 10 minútach som skonštatoval, že toto sa ďalej neoplatí počúvať a vypol som jeho prejav.
Tento chlapík rozprával presne tak ako je naučený a toto jeho vystupovanie poznáme od kedy je v politike.
V jednej veci s ním súhlasím, a to:
– ak Pellegrini sa dopustil trestnej činnosti tak nech zhnije v base,
– ak Fico sa dopustil trestnej činnosti tak nech zhnije v base,
– ak Kaliňák sa dopustil trestnej činnosti tak nech zhnije v base.
Každí jeden politik z bývalej strany SMER-SD a teraz už aj z HLASU-SD, SNS, MOST-HÍD, ktorí sa dopustili trestnej činnosti tak nech zhnijú v base! Ako Pellegrini povedal „Padni komu padni“.
     Lenže je tu veľké lenže. Matoviča už natoľko dobré poznáme, že vieme, že tento človek veľmi rád obviňuje ľudí bez dôkazov. A za tých 10 minút počúvania jeho obhajoby som postrehol dva trestne činy a to Trestný čin OHOVÁRANIA podľa § 373, Tr. zákona 300/2005 Z.z. a trestný čin KRIVÉHO OBVINENIA § 345, Tr. zákona 300/2005 Z.z.
     Takže pán Matovič, na Slovenskú vládneš už 100 dní. Máš pod úplnou kontrolou políciu SR, za chvíľku prokuratúru SR a v neposlednom rade aj súdy SR. Momentálne môžeš dať zatvoriť koho len chceš. Síce vieme, že tieto orgány štátnej moci by mali byť nezávislé, samostatné a demokratické, ale pri tom čo predvádzaš ty so svojím zlepencom, tak za krátky čas na Slovensku bude vládnuť TOTALITNÁ MOC!
     Zatiaľ boli právoplatne odsúdení iba dvaja ministri zo strany SNS a boli odsúdený práve za vlády SMER-SD. Dzrurindova a ani Radičovej vláda nikoho nedokázala ani len obviniť!
     Preto vyzývam Matoviča, ak má dôkazy o ktorých rozprával, nech ich okamžite odovzdá OČvTK, prípadne priamo na NAKA, alebo prokuratúru. V opačnom prípade Ťa mi obyčajní pospolití ľud, máme za obyčajného cigáňa a chrapúňa, ktorý nielenže nevie dodržať chlapské slovo, ale v skutočnosti nemá žiadne slovo. Si človek úplne bez charakteru a chrbtovej kosti s príznakmi Adolfa, ku ktorému sa veľmi rád prirovnávaš. Zároveň si ZLODEJ nakoľko si vykradol dve knihy ľudí, ktorí pri písaní týchto kníh strávili dlhé mesiace a aby ich dokázali napísať museli nasať obrovské množstvo dát, textu a vykonať množstvo pokusov. Ty si ich diela ukradol opísaním na dovolenke v Chorvátsku za 3 dní. Ty so svojím plagiátom si sa dopustil trestného činu KRÁDEŽE § 212, Tr. zákona 300/2005 Z.z..
https://www.facebook.com/LubomirGergelHumenne/posts/3374448002574959