Založ si blog

Nalož Trubanovi – Snina

Vážení priatelia, dňa 25.01.2020 som sa dostal na stretnutie Nalož Trubanovi v Snine. Bola tam súper atmosféra. Ľudí aj na dvoch fotkách spočítate. Nám vyšiel výsledok 45 ľudí im 85 a z toho ich liberálneho teamu tvorila skupina 15 ľudí.

– Hneď na úvod som sa dozvedel veľa vecí ako napríklad, hnusná strana Smer a fašistická ĽSNS, spolu spolupracujú, aby zničili BBSK a ich liberálne chúďatko Luntera, ktorý je v tom nevinne. Úmyselne mu tie dve podle strany zastavili autobusové spojenia.
– Potom sa prešlo na lepšiu tému a to Rómska otázka. Dozvedel som sa, že oni ako jediná strana majú riešenie. Byty im postavia z Eurofondov a tie im dajú do užívania, ak Rómovia im sľúbia, že za byty budú riadne platiť a riadne sa o ne starať. Vraj majú aj recept ako ich asimilovať medzi majoritu. Ma im poslúžiť vzor z Anglicka, kde sa naši Rómovia naučili po Anglicky a žijú tam lepšie ako na Slovensku. Milé slniečka a zvlášť Truban, asi si zabudol, že takýto projekt existoval za socializmu v Československu. Tento projekt asimilácie fungoval od roku 1949 a skončil v 1989 roku. No a teraz sme presne tam, kde sme a ukázalo sa, že ani 40 rokov nestačilo. A myslím si, že ani ďalších 40 rokov tomu nepomôže. A prečo sa naší Rómovia naučili po Anglicky?  Ak si si nevšimol, keď žili na Slovensku, tak sa naučili aj po Slovensky. Taktiež si zabudol povedať, že do Anglicka odišli tí lepší Rómovia a nie tí najhorší a najšpinavší z osád. Mám priateľa, ktorý je z Bangladéša a už roky žije u nás (tiež sa naučil po slovenský). Ten mi raz rozprával, ako sú u nich ľudia triedení na kasty. Tú najspodnejšiu kastu, ktorá výlučne žije na smetiskách, nakoľko sa nevedela asimilovať s majoritou, volajú a teraz dobre čítaj cigáni! 

No mňa štve na tebe milý Truban jedna vec, Rómom ideš stavať byty z Eurofondov a ideš im ich rozdávať zadarmo, ale naším mladým ľudom si to nepovedal. Takže mlada biela majorita si na tie byty musí pracne zarobiť a kúpiť na hypotéku a splácať celý život!

Kedže som sa začal hlásiť, že chcem položiť otázku a dlho si ma nikto nevšímal, tak som sa musel otvorene spýtať, či mu môžem otázku položiť aj ja. V tú chvíľu bola ochota odpovedať už len na dve otázky a ja som mál pripravených 10., tak som začal tou poslednou.
– Prečo som ja osobne vopred blokovaný na Vašom FB účte pán Truban, keď som Vám nikdy na Váš účet nič nenapísal??? Pýtal som sa ho! Od neho mi prišla odpoveď „asi som písal“ a basta.
– Tak som mu dal ešte druhú otázku a to, že rozprávajú o zodpovednosti a čistote pri financiách, platení daní a o previazaní kamarátov a politických spolu straníkov v politike, tak prečo jeho okresný predseda PS, má dlhy voči Sociálnej poisťovni a zdravotnej poisťovní. Samozrejme Truban neodpovedal! Ako sa hovorí, trafená hus zagága a osobne rýchlo odpovedal, prísediaci R. M. predseda okresnej organizácie PS v Humennom. Samozrejme, že začal zhurta aký som ja Vaľovej človek a bla bla bla a všetci vrátane Trubana sa na tom pekne pobavili a skoro ma aj vysmiali! No nakoniec to chúďatko zo seba dostalo, tenučkým hláskom, že svoje dlhy minulý týždeň už uhradil. Tak dúfajme, že sa tak stalo. Upozornil som Trubana, že ak ma odblokuje, tak mu verejne pošlem screen, kde sa jeho predseda chvasta, že on dane platiť bude, kedy on bude chcieť. To je z môjho pohľadu, hrubé porušenie daňovej disciplíny!

Ja som pred odchodom poprosil ešte raz Michala Trubana, aby ma odblokoval. Sľúbil, že sa tak stane! Lenže ja poznám ich praktiky a tak som tieto otázky odovzdal pred svedkom z čoho mám aj priloženú fotku, do rúk predsedu PS Snina I. F..

Teraz verím Igor, že svoj sľub ktorý si mi dal aj splníš a Truban ma nie len, že odblokuje, ale mi verejne aj pošle odpovede na otázky!

Ak by sa tak nestalo, tak potom verejne prehlásim, že Michal Truban sa ma B O J Í !!!

 

Nalož Trubanovi – SninaVážení priatelia, dnes som sa dostal na stretnutie Nalož Trubanovi v Snine. Bola tam súper…

Uverejnil používateľ Ľubomír Gergeľ Sobota 25. januára 2020

Kníhkupectva a olízaný prst

30.11.2021

Keby sprostosť nadnášala, tak nielen naši vládni poslanci, ale aj poniektorí občania, by už z tejto planéty dávno odleteli. Dostal sa mi do rúk jeden príspevok pána, ktorého zdieľal kinder poslanec NR SR. Ich mená nebudem písať, lebo blbý a blbší by pri nich vyzneli ako géniovia. Takže mládež, je jedno či ste rodičmi alebo nie, ale len hlupák schvaľuje [...]

Očkovanie vo Švajčiarsku.

19.11.2021

Priatelia, na proteste 17.11.2021 v Humennom za mnou prišla pani, ktorá pochádza z nášho mesta, ale žije vo Švajčiarsku. Povedala mi zaujímavú vec, tam sa tiež očkuje, ale predtým ako vám pichnú vakcínu na kovid, najskôr Vám odoberú krv na vyšetrenie. Toto vyšetrenie trvá zhruba dva týždne a keď je všetko v poriadku, tak Vás zaočkujú. Jej syna odmietli, lebo nemal [...]

17. november 2021 – protest Humenné

18.11.2021

Toto nebola akcia žiadnej politickej strany ale nespokojných občanov nášho mesta!!! Priatelia, najskôr Vám chcem srdečne poďakovať, že ste sa prišli spolu s nami poprechádzať po námestí v Humennom, aby sme si spoločne pripomenuli udalostí zo 17.novembra 1989. Dnes je tomu presne 32 rokov, keď československý národ povstal, aby zo seba zhodil okovy a jarmo útlaku, ktoré na [...]

Milei

Ďalšia posila pre NATO: Argentína chce byť globálnym partnerom

19.04.2024 06:50

Argentína má od roku 1998 strategické vzťahy s ozbrojenými silami USA, hoci nie je plnoprávnym členom NATO.

Russia Ukraine War

ONLINE: Trump: Prežitie Ukrajiny je dôležité aj pre USA. Hýb sa Európa, daj viac peňazí

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

Ukrajina

Ukrajina aj Izrael. Zvládla by EÚ dva konflikty?

19.04.2024 06:00

Pre Ukrajinu hľadajú protivzdušnú obranu, na Blízkom východe chcú zabrániť stupňovaniu napätia. Na tom sa zhodli lídri krajín EÚ.

Fokker3128

Kiska lietal špeciálom do Popradu, Pellegrini na operu. Hodina letu stojí tisíce, aké sú pravidlá využívania vládnej flotily?

19.04.2024 06:00

Cestovanie kamkoľvek, bez udania dôvodu a zadarmo, účet totiž platí štátna kasa

Štatistiky blogu

Počet článkov: 37
Celková čítanosť: 206969x
Priemerná čítanosť článkov: 5594x

Autor blogu

Kategórie