Založ si blog

Archív: máj, 2019

Nevýhodná zmluva na teplo = Meričko.

Prečítal som si výzvu ktorú mi nepriamo adresoval primátor Humenného, Miloš Meričko a tak dovoľte aby som na ňu v krátkosti reagoval. Náš nový primátor Miloš Meričko je naozaj fundovaný odborník v každej oblasti. Ukazuje sa, že oblasť tepla, je jeho srdcová záležitosť o ktorú sa pre blaho každého občana v Humennom, dôsledne stará. V mojom predchádzajúcom […]

Pokračovanie článku

Humenné ma aj inú alternatívu na vykurovanie! ! !

Vážení spoluobčania mesta Humenné. Terajší primátor mesta Miloš Meričko so svojím zlepencom pre nás pripravili netradičný darček. Chcú podpísať maximálne nevýhodnú zmluvu s firmou HES a Chemes. Táto zmluva ma platiť 20 rokov a stáva mesto Humenné do pozície pozorovateľa. Primátor Meričko, pred voľbami 2018 ako hlavný bod svojho volebného programu sľúbil, že […]

Pokračovanie článku

Zaručili sa mi, že je v poriadku.

Vážení občania, týmto príspevkom sa ešte raz vraciam k zlé opravovaným cestám v Humennom. Myslím tým konkrétne ulice Komenského a Gaštanová. Všetci ktorí po týchto uliciach dennodenne jazdíte na svojich motorových vozidlách, ste si určite všimli, že tieto ulice rozkopala Východoslovenská vodárenská spoločnosť, nakoľko sa tam menili kanalizačné potrubia. […]

Pokračovanie článku

Nové asfaltové cesty.

Tak som sa dneska t.j. 16.05.2019, previezol po nových asfaltkách v meste Humenné. Je to super jazda. Šťastie, že mám SUV, inak by som po tej hrboľatej ceste určite zničil nápravu, kolesa a možno aj celé auto. Tieto nové cesty mi pripomínajú cesty na Ukrajine. Tam je to ako v Humennom, nový asfalt na ceste a cesta ostane hrboľatá. Vlastne je to tankodrom. A to nehovorím, že […]

Pokračovanie článku
Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 37
Celková čítanosť: 207150x
Priemerná čítanosť článkov: 5599x

Autor blogu

Kategórie